Ad

Ad

2 April 2013

ໂຍທາ​ພ້ອມ​ກວດກາ​ຄືນ​ເສັ້ນທາງຫາກ​ສັງຄົມ​ສົງ​ໄສ​ວ່າ​ເຮັດ​ບໍ່​ໄດ້​ມາດຕະຖານ



        ກະຊວງ​ໂຍທາ​ທິການ ​ແລະ ຂົນ​ສົ່ງ ​ໄດ້​ອອກ​ມາ​ຢືນຢັນ​ຜ່ານ​ໜັງສື​ຕອບ​ຂໍ້​ຂ້ອງ​​ໃຈ​ຈາກ​ໂທລະ ສັບ​ສາຍ​ດ່ວນ​ຂອງ​ສະພາ​ແຫ່ງ​ຊາດ ​ເພື່ອ​ສະ​ແດງ​ເຖິງ​ຄວາມ​ຮັບ ຜິດຊອບ​ໃນ​ການ​ຄຸ້ມ​ຄອງ​ເສັ້ນ ທາງ​ໃນ​ຂອບ​ເຂດ​ທົ່ວ​ປະ​ເທດ ​ໂດຍ​ພ້ອມ​ກວດກາ​ຄືນ​ເສັ້ນທາງ​ໃດ​ທີ່​ສັງຄົມ​ມີ​ຂໍ້​ສົງ​ໄສ​ວ່າ​​ເຮັດບໍ່​ໄດ້​ມາດຕະຖານ.
    ​ໃນ​ໄລຍະ​ດຳ​ເນີນ​ກອງ​ປະຊຸມ​ສະ​ໄໝ​ສາມັນ​ເທື່ອ​ທີ 4 ຂອງ​ສະພາ​ແຫ່ງ​ຊາດຊຸດ​ທີ VII ​ໃນ​ທ້າຍ​ປີ 2012 ຜ່ານ​ມາ, ສະພາ​ແຫ່ງ​ຊາດ​ໄດ້​ເປີດ​ໃຫ້​ສັງຄົມ​ສາ ມາດ​ໂທ​ເຂົ້າ​ໄປສະ​ແດງ​ຄວາມ​ຄິດ​ເຫັນ ​ແລະ ສະ​ເໜີ​ບັນຫາ​ຕໍ່​ກອງ​ປະຊຸມ​ຜ່ານ​ໂທລະສັບ​ສາຍ​ດ່ວນ ​ເຊິ່ງປາກົດ​ວ່າ​ມີ​ຫລາຍ​ບັນ ຫາ​ໄດ້​ຈີ້​ໄປ​ເຖິງ​ຄວາມ​ຮັບຜິດ ຊອບ​ຂອງ​ກະຊວງ​ໂຍທາ​ທິການ ​ແລະ ຂົນ​ສົ່ງ ​ໂດຍ​ສະ​ເພາະ​ການ​ຄຸ້ມ​ຄອງ​ເສັ້ນທາງ, ການ​ສ້ອມ​ແປງ​ທາງ​ທີ່​ມີ​ມາດຕະຖານ​ຕ່ຳ ລວມ​ໄປ​ເຖິງ​ບັນດາ​ເສັ້ນທາງ​ທີ່​ມີ​ການ​ສ້າງ​ແຕ່​ມີ​ຄວາມ​ຄືບ​ໜ້າ​ຊ້າ ​ເຊິ່ງ​ໄດ້​ສົ່ງ​ຜົນກະທົບ​ໃຫ້​ພາບ​​ການ​ສັນຈອນ​ມີ​ຄວາມ​ຫຍຸ້ງຍາກ​ລຳບາກ ​ແລະ ​ເກີດ​ອຸປະຕິ​ເຫດ​ ​ໂດຍ​ສະ​ເພາະ​ເສັ້ນທາງ​ບ້ານ​ໂນນ ຫວາຍ, ນາ​ຄວາຍ ​​ເມືອງ​ໄຊ​ເສດ​ຖາ, ​ເສັ້ນທາງ​ບ້ານ​ນາ​ຖົ່ມ ​ເມືອງ​ໄຊ​ທານີ ​ແລະ ຂົວ​ດອນ​ແດງ​ທີ່​ມັກ​ເກີດ​ອຸປະຕິ​ເຫດ​
ເຫລົ່ານີ້ເປັນຕົ້ນ ​ແລະ ກະຊວງ​ໂຍທາ​ທິການ ​ແລະ ຂົນ​ສົ່ງໃຫ້​ຮູ້​ວ່າ: ສຳລັບ​ໂຄງການ ​ກໍ່ສ້າງ​ເສັ້ນທາງ​ຢູ່​ນະຄອນຫລວງ​ວຽງ​ຈັນ ​​ເຊິ່ງ​ແມ່ນ​ພະ​ແນ​ກ​ໂຍທາ​ທິການ ​ແລະ ຂົນ​ສົ່ງ ນະຄອນ ຫລວງ​ວຽງ​ຈັນ ​​ເປັນ​ເຈົ້າຂອງ​ໂຄງການທຸກຂັ້ນຕອນ​ການ​ກໍ່ ສ້າງ ​ແມ່ນ​ໄດ້​ປະຕິບັດ​ຕາມ​ເຕັກ ນິກ​ທີ່​ກຳນົດ​ໄວ້, ມີ​ການ​ສຳ​ຫລວດ​ອອກ​ແບບ ​ແລະ ມີ​ການ​ຕິດຕາມ​ຄຸນ​ນະພາ​ບການ​ກໍ່ສ້າງ ​ໂດຍ​ໄດ້​ຮັບ​ການ​ຢັ້ງຢືນ​ຈາກ​ວິ​ສະວະ​ກອນ​ທີ່​ປຶກສາ​ປະຈຳ​ສະ ໜາມ ​ແລະ ວິສະວະກອນ​ຂອງ​ໂຄງການ ​ແລະ​ກໍ​ໄດ້​ສຸມ​ໃສ່​ກວດກາ​ໃນກໍ ລະນີ​ທີ່​​ພົບ​ວ່າ​ການ​ກໍ່ສ້າງ​ບໍ່​ຖືກ​ຕາມ​ເຕັກນິກ​ແທ້ ​ພ້ອມ​ທັງ​ປະຕິບັດ​ມາດ​ຕະການ​ຢ່າງ​ເຂັ້ມງວດ​ຕໍ່​ຜູ້​ກໍ່ສ້າງຕາມ​ເງື່ອນ​ໄຂ​ຂອງ​ສັນຍາ.

No comments:

Post a Comment