Ad

Ad

15 July 2014

ເຂັ້ມ​ງວດ​ບໍ່​ໃຫ້​ລົດ​ບັນທຸກ​ໜັກ​ແລ່ນ​ເຂົ້າ​ໃນ​ຕົວ​ເມືອງ​ໃນ​ເວລາ​ຮີບ​ດ່ວນ



ພາບປະກອບຈາກອິນເຕີເນັດ
     ທ່ານ ສີວ​ອນ ຊັບ​ທະວີ ຮອງ​ຫົວໜ້າ​ຂະ​ແໜງຄຸ້ມ​ຄອງ​ການ​ຂົນ​ສົ່ງນະຄອນ ຫລວງ​ວຽງ​ຈັນ​ໃຫ້​ຮູ້​ວ່າ: ​ໃນຕໍ່ໜ້າ​ນີ້ ເພື່ອ​ຫລຸດ ຜ່ອນ​ບັນຫາ​ການ​ສັນຈອນແອອັດ ແລະ ຄວາມ​ເປິະ​ເປື້ອນຂອງ​ເສັ້ນ ທາງ​ໃນ​ຕົວ​ເມືອງ​ແມ່ນ​ຈະ​ເຂັ້ມ​ງວດ​ບໍ່​ໃຫ້​ລົດ​ບັນທຸກ​ໜັກ​ແລ່ນ​ເຂົ້າ​ໃນ​ຕົວ​ເມືອງ​ໃນ​ເວລາ​ຮີບ​ດ່ວນ​ຄື: ສຳລັບ​ທາງ13​ ​ເສັ້ນ​ທີ່​ຫ້າມ​ລົດ​ບັນທຸກ​ໜັກ, ລົດ​ພວງ, ລົດ​ລາກ​ ແລ່ນ​ເຂົ້າ ​ໂດຍ​ສະ​ເພາະ​ໃນ​ຊົ່ວ​ໂມງ​ເລັ່ງດ່ວນ​ຄື ເວລາ​ເຂົ້າ​ການ ແລະ ​ເລີກ​ການ ຕອນ​ເຊົ້າ​ແຕ່​ເວລາ 7.00-9.00 ໂມງ ແລະ ຕອນແລງ​ເວລາ 16.00- 18.00 ໂມງ​ມີ: ຖະນົນ​ສຸພາ​ນຸວົງ, ເສດ​ຖາ​ທິລາດ, ​ເຈົ້າ​ຟ້າ​ງຸ່ມ ​ແລະ ແຄມ​ຂອງ, ລ້ານຊ້າງ, ໜອງ ບອນ, 23 ສິງຫາ, ດົງ​ປາ​ລານ, ມິດຕະພາບ​ລາວ-​ໄທ, ​ໂພນ​ຕ້ອງ- ດົງ​ໂດກ, ຫ້ວຍ​ຫົງ-ດົງ​ປ່າ​ແຫລບ, ​ໄກສອນ​ພົມວິຫານ, ອາ​ຊຽນ ແລະ ຖະໜົນ​ສີ​ທອງ. ສ່ວນ​ລົດ​ຂົນ​ສົ່ງ​ສິນຄ້າ​ປະ​ເພດ​ວັດສະ​ດຸ​ກໍ່ສ້າງ​ເຂົ້າ​ຮ້ານ​ຄ້າ​ຢູ່​ເຂດ​ເສັ້ນ ທາງ​ທີ່​ກ່າວ​ມາ​ຂ້າງ​ເທິງ​ນັ້ນ ຕ້ອງ​ໄດ້​ນຳ​ໃຊ້​ລົດ​ຂະໜາດ​ນ້ອຍ ທີ່​ມີ​ນ້ຳໜັກ 7 ໂຕນ​ລົງ​ມາ, ສຳ ລັບ​ການ​ປະຕິບັດ​ໂມງ​ເວລາ​ຄ່ຽນ​ຖ່າຍ​ສິນຄ້າ​ຕ້ອງ​ປະຕິບັດ​ຕາມ​ດຳ​ລັດ 188/ນຍ  ຢ່າງ​ເຂັ້ມ​ງວດ ຖ້າ​ຫາກ​ຝ່າຝືນ​ຈະ​ຖືກ​ປັບໃໝ​ຄັ້ງ​ລະ 2 ແສນ​ກີບ.

     ສ່ວນ​ການ​ຂົນ​ສົ່ງ​ຫີນ​ແຮ່-ຊາຍ ​ແລະ ດິນ​ປະ​ເພດ​ຕ່າງໆ, ຕ້ອງ​ມີ​ຜ້າ​ບັດ​ປົກ​ຫຸ້ມ​ທຸກ​ຄັ້ງ, ຖ້າ​ໄດ້​ສ້າງ​ຄວາມ​ເປິະ​ເປື້ອນ​ໃສ່​ຖະ ໜົນຕ້ອງ​ເຮັດ​ການ​ອະນາ​ໄມ​ໂດຍ​ໄວ, ຖ້າ​ລະ​ເມີດ​ຈະ​ຖືກ​ປັບ​ໃໝ​ຕາມ​ດຳລັດ 188/ນຍ ມາດຕາ 38 ວ່າ​ດວ້ຍການ​ສ້າງ​ຄວາມ​ເປິະ​ເປື້ອນ​ໃສ່​ຖະໜົນ​ຫົນ ທາງ 1 ແສນ​ກີບ​ຕໍ່​ຖ້ຽວ​ຕໍ່​ຄັນ, ພ້ອມ​ທັງ​ຮັບຜິດຊອບ​ຄ່າ​ໃຊ້​ຈ່າຍ​ໃນ​ການ​ທຳ​ຄວາ​ມສະອາດ​ຕາ​ມ ທາງ​ທີ່​ຕົນ​ເຮັດ​ໃຫ້​ເປິະ​ເປື້ອນນັ້ນ. ພ້ອມ​ດຽວ​ກັນ ລົດ​ຂົນ​ສົ່ງ​ຫີນ​ແຮ່-ຊາຍ ​ແລະ ດິນ​ປະ​ເພດ​ຕ່າງໆ, ການ​​ຖົມ​ດິ ກ່ອນ​ຈະ​ເຂົ້າ- ອອກຕົວ​ເມືອງ ​ແລະ ​ເຂົ້າ​ສູ່​ເສັ້ນ ທາງ​ໃຫຍ່ ຕ້ອງ​ອະນາ​ໄມຕີນລົດ​ທຸກ​ຄັ້ງ, ລວມ​ເຖິງ​ລົດ​ຍູ້​ດິນ, ລົດ​ໂມ້​ປູນທີ່​ຮັບ​ໃຊ້​ການ​ກໍ່ສ້າງ. ຖ້າ​ທາງ​ເຂົ້າ-ອອກ ຫລື ເສັ້ນທາງ​​ໃກ້​ຄຽງ ຫາກ​ເປິະ​ເປື້ອນຕ້ອງ​ໄດ້​ລ້າງ ​ແລະ ​ເຮັດອະນາ​ໄມ​ໂດຍ​ໄວ.
     ທ່ານ ສີວ​ອນ ຊັບ​ທະວີ ຍັງ​ກ່າວ​ຕຶ່ມວ່າ: ​ໂດຍ​ພື້ນຖານ​ແມ່ນ​ປະຕິບັດ​ຕາມ​ແຈ້ງ​ການ​ຂອງ ພະ​ແນ​ກ ຍທຂ ນະ​ຄອນ​ຫລວງ​ວຽງ​ຈັນ ເລກທີ 3857/ຍທຂ,ນວ, ປັດ ຈຸບັນ ພວກ​ເຮົາ​ໄດ້​ສຳ​ເລັດ​ການ​ຕິດ​ຕັ້ງ​ປ້າຍ​ຫ້າມ​ລົດ 10 ລໍ້​ເຂົ້າ​ໃນ​ຕົວ​ເມືອງ​ຢູ່ແຕ່ລະ​ເສັ້ນທາງ​ປະມານ 30 ກວ່າ​ປ້າຍ, ພ້ອມ​ນີ້ ຍັງ​ປະສານ​ສົມ​ທົບ​ກັບ​ພະ​ແນ​ກ ຕຳຫລວດ​ຈະລາຈອນ​ໃນ 4 ຕົວ ເມືອງ​ເພື່ອ​ເຄື່ອນ​ໄຫວ​ປະຊາສຳ ພັນ​ຢູ່​ແຕ່ລະ​ສາຍ​ທາງລວມທັງ​ຜູ້​ປະກອບ​ການ​ຂົນ​ສົ່ງ​ໂດຍ​ສະ​ເພາະ​ລົດ​ຂົນ​ສົ່ງ​ດິນ-ຊາຍ ​ເປັນ​ເວລາ 1 ເດືອນ ເພື່ອ​ແນະນຳ​ກົດ​ລະບຽບ​ໃນ​ການ​ສັນຈອນ​ເຂົ້າ​ໃນ​ຕົວ​ເມືອງ, ຫລັງ​ຈາກ​ນັ້ນ ຈະ​ໄດ້​ກຳນົດ​ວິທີ​ການ​ປະຕິບັດ​ຮ່ວມ​ກັນ​ກັບ​ຜູ້​ປະ ກອບ​ການ​ຂົນ​ສົ່ງ ​ໃນ​ການ​ມີ​ສ່ວນ​ຮັບຜິດຊອບ​ເມື່ອ​ລົດ​ຂອງ​ບໍ​ລິ​ສັດ​ເຂົ້າ​ມາ​ໃນ​ຕົວ​ເມືອງ, ລວມທັງ ດຳ​ເນີນ​ການ​ສຶກສາ​ອົບຮ​ົມ ​ແລະ ປັບ​​ໃໝ​ຕາມ​ລະບຽບ​ການ.

No comments:

Post a Comment