ໂຄງການກໍ່ສ້າງຂົວຂ້າມນ້ຳເຄັມ ລະຫວ່າງແຍກເສັ້ນທາງເລກ
10 ທ່າງ່ອນ, ເມືອງໄຊທານີ ຕັດໃສ່ເສັ້ນທາງເລກ 13 ເໜືອ ອອກບ້ານນາຊາຍ, ເມືອງນາຊາຍທອງ
ນະຄອນຫລວງວຽງຈັນ ທີ່ເລີ່ມກໍ່ສ້າງມາເກືອບ 2 ປີ ທີ່ສຳເລັດໄປແລ້ວຫລາຍ ກວ່າ 90% ແລະ
ນັບແຕ່ລະດູແລ້ງ ຜ່ານມາໂຄງການດັ່ງກ່າວຖືກ ໂຈະໄວ້ ຍ້ອນເຈົ້າຂອງໂຄງການ ສະໜອງທຶນໃຫ້ບໍ່ທັນກັບຄວາມຕ້ອງການບວກໃສ່ບໍລິສັດຜູ້ຮັບເໝົາລົງທຶນໄປກ່ອນກໍບໍ່ມີທຶນພຽງພໍທີ່ຈະສຶບຕໍ່ກໍ່ສ້າງ,
ຊຶ່ງ ຄາດວ່າຈະຕ້ອງໄດ້ນຳໃຊ້ທຶນ ອີກປະມານ 7 ແສນກວ່າໂດລາສະຫະລັດ ຈຶ່ງຈະສຳເລັດ
ແລະ ນຳໃຊ້ໄດ້.
ຂົວແຫ່ງນີ້ ເປັນຂົວເບຕົງອັດແຮງ, ຍາວ
70 ກ່ວາແມັດ ແລະ ກວ້າງ 10 ແມັດ ປະກອບດ້ວຍຮາວເຫລັກ 2 ຝາກ, ໂດຍພະແນກໂຍທາທິການ
ແລະ ຂົນສົ່ງ ໄດ້ວ່າຈ້າງບໍລິສັດ ກໍ່ສ້າງຂົວທາງແຫ່ງໜຶ່ງຢູ່ນະຄອນຫລວງວຽງຈັນ
ເປັນຜູ້ລົງທຶນກໍ່ສ້າງກ່ອນ, ແຕ່ເມື່ອການກໍ່ສ້າງໃກ້ຈະສຳເລັດ ບໍລິສັດດັ່ງກ່າວເກີດວິກິດການທາງດ້ານການເງິນຈຳເປັນ
ຈຶ່ງເຮັດໃຫ້ກິດຈະການຖືກ
ໂຈະໄປຊົ່ວຄາວ. ສ່ວນການກໍ່ສ້າງເສັ້ນທາງສາຍນີ້ (ທ່າງ່ອນ-ນາ
ຄູນຍາວເກືອບ 20 ກິໂລແມັດ), ໂດຍແມ່ນອີກບໍລິສັດໜຶ່ງ ເປັນຜູ້ກໍ່ສ້າງ ແລະ ໄດ້ສຳເລັດມາເປັນເວ
ລາຫລາຍເດືອນແລ້ວ ດ້ວຍການປູຢາງຊັ້ນດຽວ, ແຕ່ນັກວິຊາ ການ ໃຫ້ຂໍ້ສັງເກດວ່າ:
ຍ້ອນພື້ນທາງບໍ່ແໜ້ນ ແລະ ບໍ່ໄດ້ມາດຕະ ຖານ, ຈິ່ງສົ່ງຜົນເຮັດໃຫ້ເສັ້ນ ທາງຫລາຍຍ່ານເປ່ເພເກີດເປັນບວກ,
ຂຸມຢູ່ໃນຫລາຍຈຸດ. ເຖິງຢ່າງໃດກໍດີຖ້າຂົວ ແລະ ເສັ້ນ ທາງສາຍນີ້ ສຳເລັດການກໍ່ສ້າງສົມບູນກໍຈະອຳນວຍຄວາມສະ
ດວກແກ່ການລຳລຽງຂົນສົ່ງສິນ ຄ້າຈາກພາກເໜືອລົງພາກໃຕ້, ໂດຍບໍ່ເຂົ້າຜ່ານໃຈກາງນະຄອນ
ຫລວງວຽງຈັນ ດັ່ງຜ່ານມາ ແລະ ຈະເປັນການຫລຸດຜ່ອນສະ ພາບແອອັດຂອງການສັນຈອນໃນຕົວເມືອງໄດ້ຫລາຍສົມຄວນ.
No comments:
Post a Comment