Ad

Ad

25 October 2013

ການບິນລາວ ຍັງໄດ້ຮັບຄວາມເຊື່ອຫມັ້ນຈາກສັງຄົມເປັນຢ່າງດີ



        ພາຍຫລັງ​ເກີດ​ອຸປະຕິ​ເຫດ​ເຮືອບິນ​ໂດຍສານ​ວຽງ​ຈັນ-ປາກ​ເຊ ATR72-600 ຖ້ຽວ​ບິນ QV301 ຕົກລົງ​ນ້ຳ ຂອງ​ຢູ່​ແຂວງ​ຈຳປາ​ສັກ ​ເຮັດ​ໃຫ້​ມີ​ຜູ້​ເສຍ​ຊີວິດ​ທັງ​ໝົດ 49 ຄົນ, ໃນ​ນັ້ນຈຸ​ບິນ 5 ຄົນ. ​ເຫດການ​ເທື່ອ​ນີ້​ໄດ້​ເຮັດ​ໃຫ້​ກຸ່ມ​ຄົນ​ບໍ່​ຫວັງ​ດີ​ຈຳນວນ​ໜຶ່ງ​ພະຍາຍາມ​ຖື​ເອົາ​ອຸປະຕິ​ເຫດ​ເທື່ອ​ນີ້​ໂຈມ​ຕີ​ສາຍ​ການບິນ​ຂອງພວກ​ເຮົາ​ຜ່ານ​ທາງ​ສື່​ອອນ​ລາຍ​ຕ່າງໆ ​ເພື່ອ​ເຮັດ​ໃຫ້ການ​ບິນ​ລາວ​ຖືກ​ຫລຸດ​ລະດັບ​ຄວາມ​ໜ້າ​ເຊື່ອ​ຖື​ຂອງ​ສັງຄົມ, ມີ​ບາງ​ເວັບ​ໄຊ ​ແລະ ລາຍການ​ບາງ​ຊ່ອງ​​ໂທລະພາບ​ຂອງ​ປະ​ເທດ​ເພື່ອນ​ບ້ານ ກໍ​ໄດ້​ອອກ​ເຜີຍ​ແຜ່​ໃນ​ທາງ​ທີ່​ບໍ່​ສ້າງສັນ​ຕໍ່​ສາຍ​ການບິນ​ລາວ ​ໂດຍ​ອ້າງ​ເຖິງ​ຜົນ​ການຈັດ​ອັນ​ດັບ​ຂອງ​ເວັບ​ໄຊ​ຂອງ​ຕ່າງປະ​ເທດ​ວ່າ: ການບິນ​ລາວ​ບໍ່​ມີ​ຄວາມ​ປອດ​ໄພ ​ແລະ ບໍ່​ໄດ້​ມາດຕະຖານ​ ​ໂດຍ​ອ້າງ​ວ່າ​ບໍ່​ໄດ້​ເຂົ້າຮ່ວມ​ກວດ​ສອບ​ລະ ບົບ​ຄວາມ​ປອດ​ໄພ​ຕາມ​ມາດຕະ ຖານ​ສາກົນ. ​ແຕ່​ແນວ​ໃດ​ກໍ​ຕາມ ຕະຫລອດ​ຫລາຍ​ສິບ​ປີຜ່ານມາ, ການ​ບິນ​ລາວ​ກໍ​ເຄີຍ​ໄດ້​ຮັບ​ການ​ຍ້ອງຍໍ​ຈາກສາກົນ​ໂດຍ​
ຕະຫລອດ​ວ່າ​ເປັນ​ສາຍ​ການບິນ​ໜຶ່ງ​ທີ່​ມີ​ຄວາມ​ປອດ​ໄພ ​ແລະ ການບິນ​ລາວ​ເອງ​ກໍ​ພະຍາຍາມ​ສະ​ແດງ​ໃຫ້​ເຫັນ​ວ່າ: ການບິນ​ລາວ​ເປັນ​ສາຍ​ການບິນ​ທີ່​ມີ​ຄວາມ​ທັນ​ສະ​ໄໝ ປອດ​ໄພໂດຍ​ການ​ຫັນ​ມາ​ນຳ​ໃຊ້​ເຮືອບິນ​ໃໝ່​ທີ່​ມີ​ມາດຕະຖານ​ສາກົນ​ຈຳນວນ​ຫລາຍ​ໃນ​ໄລຍະ​ຫລັງ​ມານີ້.

        ທ່ານ ສະ​ເຫລີ​ມ ​ໄຕຍາ​ລາດ ຫົວໜ້າ​ພະ​ແນ​ກການ​ຕະຫລາດລັດ​ວິ​ສາ​ຫະກິດ​ການບິນ​ລາວກ່າວ​ວ່າ: ​ແຕ່​ໃດ​ມາ, ການບິນ​ລາວ​ໄດ້​ຖື​ສຳຄັນເອົາ​ໃຈ​ໃສ່​ໃນ​ການຮັບ​ໃຊ້​ບໍລິການ​ຜູ້​ໂດຍສານ​ດ້ວຍ​ຄວາມ​ທັນ​ສະ​ໄໝ ​ແລະ ປອດ​ໄພ ​ໂດຍ​ໄດ້​ມີ​ການ​ຊື້​ເຮືອບິນ​ໃໝ່​ທີ່​ມີ​ຄຸນ​ນະພາ​ບ ​ແລະ ມາດຕະຖານ​ລະດັບ​ສາກົນ​ຈຳນວນ​ຫລາຍ​ລຳ​ເຂົ້າມາ​ຮັບ​ໃຊ້​ການບິນ​ໂດຍສານ​ທັງ​ພາຍ​ໃນ ​ແລະ ຕ່າງປະ​ເທດ ອັນ​ໄດ້​ເຮັດ​ໃຫ້​ໂຕ​ເລກ​ຜູ້​ໂດຍສານ​ທີ່​ບໍລິການ​ສາຍ​ການບິນ​ລາວ​ມີ​ຈຳນວນ​ເພີ່ມ​ຂຶ້ນທຸກ​ປີ. ​ແນວ​ໃດ​ກໍ​ຕາມ, ພາຍຫລັງ​ເກີດ​ເຫດການ​ທີ່​ບໍ່​ເພິ່ງ​ປາຖະໜາ​ດັ່ງກ່າວ ກໍ​ເຫັນ​ວ່າ​ໂຕ​ເລກ​ຂອງ​ຜູ້​ໂດຍສານ​ການບິນ​ລາວ​ໄດ້​ຫລຸດ​ລົງ​ປະມານ 20% ​​ເຊິ່ງຖື​ວ່າ​ເປັນ​ເລື່ອງ​ປົກກະຕິ​ໃນ​ເບື້ອງຕົ້ນຂອງ​ສາຍ​ການບິນ​ທີ່​ປະສົບ​ເຫດການ​ຄື​ແນວ​ນີ້,​ ແຕ່​ພວກ​ເຮົາ​ເຊື່ອ​ວ່າ​ຈະ​ສາມາດ​ຟື້ນຄືນ​ຄວາມ​ເຊື່ອ​ໝັ້ນຂອງ​ລູກ​ຄ້າກໍ​ຄື​ຜູ້​ໂດຍສານ​ໄດ້​ໂດຍ​ໄວ.

No comments:

Post a Comment