ທ່ານລັດຖະມົນຕີຊ່ວຍວ່າການກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ ລັດຕະນະ ມະນີຄູນນີວົງ ໄດ້ໃຫ້ຮູ້ເມື່ອບໍ່ດົນນີ້ວ່າ: ລັດຖະບານມີນະໂຍບາຍຈະແຈ້ງ ແລະ ເໝາະສົມເພື່ອຊ່ວຍເຫລືອປະຊາຊົນທີ່ໄດ້ຮັບຜົນກະທົບຈາກໂຄງການກໍ່ສ້າງເສັ້ນທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ, ໂດຍມີການຄິດໄລ່ຄ່າເສຍຫາຍຕາມດຳລັດຂອງນາຍົກລັດຖະມົນຕີເລກທີ
153 ບວກກັບສະພາບຄວາມເປັນຈິງ ແລະ ຄວາມເປັນເອກະພາບໃນການປຶກສາຫາລືກັບອຳນາດການປົກຄອງທ້ອງຖິ່ນກໍຄືປະຊາຊົນທີ່ໄດ້ຮັບຜົນກະທົບ, ເພື່ອຫລີກລ່ຽງຄວາມຂັດຂ້ອງໝອງໃຈ ແລະ ເຮັດໃຫ້ໂຄງການໄດ້ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຢ່າງມີຜົນສຳເລັດ.
ທ່ານລັດຖະມົນຕີຊ່ວຍວ່າການກະຊວງດັ່ງກ່າວໃຫ້ຮູ້ວ່າ: ປັດຈຸບັນ, ຄະນະຮັບຜິດຊອບໂຄງການໄດ້ແຕ່ງຕັ້ງໜ່ວຍໄກ່ເກຍ ແລະ ເວນຄືນເນື້ອທີ່ດິນແຕ່ລະແຂວງທີ່ມີເສັ້ນທາງລົດໄຟຜ່ານເພື່ອລົງເກັບກຳຂໍ້ມູນ ແລະ ສະພາບຄວາມເປັນຈິງວ່າປະຊາຊົນຈະໄດ້ຮັບຜົນກະທົບຫຍັງແດ່, ໂດຍການປຶກສາຫາລືກັບອຳນາດການປົກຄອງທ້ອງຖິ່ນ ແລະປະຊາຊົນທີ່ໄດ້ຮັບຜົນກະທົບ, ເຊິ່ງທຸກພາກສ່ວນກໍໃຫ້ຄວາມຮ່ວມມືເປັນຢ່າງດີ ແລະ ຄະນະຮັບຜິດຊອບກໍໄດ້ເລີ່ມປັກຫລັກໝາຍແລວທາງລົດໄຟແລ້ວ.
ໂຄງການກໍ່ສ້າງທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນມີຄວາມຍາວ 427,7 ກິໂລແມັດ, ກວມເອົາເນື້ອທີ່ແຂວງຫລວງນ້ຳທາ, ອຸດົມໄຊ, ຫລວງພະບາງ, ແຂວງວຽງຈັນ ແລະ ນະຄອນຫລວງວຽງຈັນ, ໃນນີ້ຈະໄດ້ນຳໃຊ້ເນື້ອທີ່ດິນທັງໝົດຂອງໂຄງການແມ່ນ 2 ປະເພດຄື: ນໍາໃຊ້ຖາວອນສໍາລັບແລວທາງລົດໄຟ ແລະ ສະຖານີປະມານ 3.058 ເຮັກຕາ ແລະ ນໍາໃຊ້ຊົ່ວຄາວສໍາລັບບໍ່ດິນ, ບໍ່ຫີນ ແລະ ສະຖານີຮັບໃຊ້ເວລາກໍ່ສ້າງລວມມີ 803 ເຮັກຕາ.
No comments:
Post a Comment