ປັດຈຸບັນໂຮງງານຜະລິດຖົງຢ່າງພລາສຕິກຢູ່ຢູ່
ສປປ ລາວ ມີພຽງ 8 ແຫ່ງ ທີ່ຜະລິດຖົງຢ່າງອອກສູ່ຕະຫຼາດພາຍໃນໂດຍມີກຳລັງການຜະລິດລວມຫຼາຍພັນໂຕນຕໍ່ປີ,ແຕ່ໃນຂະນະດຽວກັນຄວາມຮຽກຮ້ອງຕ້ອງການຂອງຕະຫຼາດພາຍໃນກໍນັບມື້ນັບເພີ່ມຂຶ້ນຈາກເສດຖະກິດລາວນັບມື້ນັບເຕີບໃຫຍ່ຂະຫຍາຍຕົວດັ່ງນັ້ນ,
ບໍລິສັດ ເຈແຟມີລີ ເຊິ່ງເປັນໜຶ່ງໃນບໍລິສັດທີ່ຜະ ລິດຖົງຢາງອອກຮັບໃຊ້ສັງຄົມລາວມາໂດຍຕະຫຼອດນັ້ນ
ຈຶ່ງຕັ້ງເປົ້າຍົກສູງຜົນຜະລິດໃນສົກປີ 2013 ນີ້ໃຫ້ໄດ້ຢ່າງໜ້ອຍ 1.300 ໂຕນ
ເພື່ອແນໃສ່ຕອບສະໜອງຕາມຄວາມຕ້ອງການຂອງລູກຄ້າທີ່ນັບມື້ນັບເພີ່ມຂຶ້ນໃຫ້ພຽງພໍ.
ທ່ານ ສຸວັນນາ ພົມມາວັນທອງ ຮອງອຳນວຍການບໍລິສັດດັ່ງ
ກ່າວ ໃຫ້ສຳພາດວ່າ: ນັບແຕ່ໄດ້ດຳເນີນກິດຈະກຳຜະລິດຖົງຢາງ ພລາສຕິກເປັນຕົ້ນມາ,ບໍລິສັດ
ໄດ້ສະໜອງຜະລິດຕະພັນດັ່ງກ່າວຫຼາຍປະເພດ ແລະ ຫຼາຍລະດັບທີ່ຮັບປະກັນຄຸນນະພາບສູ່ສັງຄົມ
ແລະ ຜ່ານການໃຫ້ບໍລິການດັ່ງກ່າວກໍເຫັນວ່າໄດ້ຮັບການຕອບຮັບຈາກລູກຄ້າ
ແລະ ຜູ້ໃຊ້ບໍລິການເປັນຢ່າງດີ ຄືໃນປີ 2012 ທາງບໍລິສັດສາມາດສະໜອງຜະລິດຕະພັນດັ່ງກ່າວສູ່ຕະຫຼາດ
10 ກວ່າໂຕນ ຫຼື ຄິດເປັນມູນຄ່າຫຼາຍກວ່າ 19 ຕື້ກີບ, ປະ ກອບ ສ່ວນມອບພັນທະໃຫ້ລັດຫຼາຍກວ່າ
2 ຕື້ກີບ ແລະ
ຈາກຄວາມຕ້ອງການຂອງລູກຄ້າທີ່ນັບມື້ນັບເພີ່ມຂຶ້ນນີ້,ບໍລິສັດຈຶ່ງໄດ້ວາງແຜນການເຮັດໃຫ້ກຳລັງການຜະລິດໃນປີ
2013 ນີ້ເພີ່ມຂຶ້ນເປັນ 1.300 ໂຕນ ພ້ອມຕັ້ງເປົ້າໝາຍລາຍຮັບໃນສົກນີ້ໃຫ້ບັນລຸ
20 ຕຶ້ກວ່າກີບ ແລະ ຈະສືບຕໍ່ປະ ກອບມອບພັນທະໃຫ້ລັດຕາມຄວາມສາມາດຕົວຈິງ.
ໃນໄລຍະຜ່ານມາເຫັນວ່າການສະໜອງຜະລິດຕະພັນດັ່ງກ່າວ
ຂອງບໍລິສັດຍັງບໍ່ສາມາດຕອບສະໜອງໄດ້ຕາມຄວາມຕ້ອງ ການຂອງລູກຄ້າພາຍໃນປະເທດ
ເພາະສະນັ້ນ, ບໍລິສັດຈຶ່ງໄດ້ປັບປຸງໂຄງສ້າງການຜະລິດໂດຍການນຳເອົາເຄື່ອງຈັກທີ່ທັນສະໄໝຈາກຕ່າງປະເທດ,
ເພີ່ມແຮງງານການຜະລິດເພື່ອແນໃສ່ເຮັດໃຫ້ກຳລັງການຜະລິດສາມາດຕອບສະໜອງໄດ້ຕາມຄວາມຕ້ອງການຂອງລູກຄ້າ
ແລະ ຜູ້ໃຊ້ບໍລິການ.
ຮອງອຳນວຍການໂຮງງານ ກ່າວວ່າ: ເຖິງວ່າທາງ
ບໍລິສັດໄດ້ຕັ້ງເປົ້າໝາຍເຮັດໃຫ້ຍອດການຜະລິດເພີ່ມຂຶ້ນໃນສົກນີ້ ແຕ່ການທີ່ຈະກ້າວໄປສູ່ບາດກ້າວຂອງຄວາມສຳເລັດດັ່ງກ່າວນັ້ນ
ມັນກໍບໍ່ແມ່ນເລື່ອງງ່າຍທີ່ຈະສາ ມາດເຮັດໄດ້ມື້ໜຶ່ງວັນດຽວ. ໃນປັດຈຸບັນການແຂ່ງຂັນກັນໃນທຸ
ລະກິດດັ່ງກ່າວນັບມື້ນັບເພີ່ມຂຶ້ນບວກກັບຄວາມຊິນເຄີຍຂອງສັງ ຄົມລາວທີ່ມັກນິຍົມສິນຄ້າຈາກພາຍນອກ
ແລະ ການຫຼັ່ງໄຫຼເຂົ້າມາຂອງສິນຄ້າຈາກຕ່າງປະເທດນັ້ນ ລ້ວນແຕ່ເປັນແຮງກົດດັນທີ່ທ້າທາຍຕໍ່ບາດກ້າວເດີນຂອງບໍລິສັດເຊິ່ງຕາມທິດທາງແຜນການແລ້ວໃນໄລຍະຍາວທາງບໍລິສັດຈະເພີ່ມສິນຄ້າ
ແລະ ຜະລິດຕະພັນໃໝ່ຈາກປັດຈຸບັນພວກເຮົາກໍມີຫຼາຍປະເພດຢູ່ແລ້ວເຊັ່ນ: ຖົງຫິວ,ຖົງກັນຄວາມຮ້ອນ,
ທໍ່ດູດ ແລະ ເຊືອກເຟືອງພາຍໃຕ້ເຄື່ອງໝາຍການຄ້າ J ແລະ ກາສິງໂຕ ເພື່ອກຽມພ້ອມຮັບມືກັບສິ່ງທ້າທາຍໃໝ່ທີ່ອາດຈະເກີດຂຶ້ນໃນໂອກາດທີ່
ສປປ ລາວຈະກ້າວ ເຂົ້າສູ່ປະຊາຄົມເສດຖະກິດອາຊຽນປີ 2015.
No comments:
Post a Comment