Ad

Ad

8 January 2014

ມາດ​ຕະການ​ລ໋ອກຕີນລົດ​ເລີ່​ມມີ​ສຽງ​ວິຈານ.



     ພາຍຫລັງ, ​ເຈົ້າໜ້າ​ທີ່​ຕຳ ຫລວດ​ໄດ້​ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ​ມາດ​ຕະການ​ລ໋ອກຕີນລົດ​ໃຫຍ່​ຢູ່​ຕາມ​ເສັ້ນທາງ​ຕ່າງໆ​ທີ່​ເປັນ​ເຂດ​ຫ້າມ​ຈອດ​ໃນ​ຕົວ​ເມືອງນະຄອນຫຼວງ ວຽງຈັນ ກໍ​ປາກົດ​ວ່າ​ສະພາບ​ການ​ຈອດ​ລົດ​ຊະຊາຍ​ໄດ້​ຫລຸດ ຜ່ອນ​ລົງ ​ແລະ ຄວາມ​ແອ​ອັດ​ຂອງ​ການ​ສັນຈອນ​​ມີ​ຄວາມ​ຄ່ອງ​ຕົວ​ດີ​ຂຶ້ນ​ໂດຍ​ພື້ນຖານ ​ເຊິ່ງມາດ​ຕະການ​ດັ່ງກ່າວ​ເປັນ​ຜົນສຳ​ເລັດ​ໜຶ່ງ​ຂອງ​ເຈົ້າໜ້າ​ທີ່​ຕຳຫລວດ​ໃນ​ການ​ປະຕິບັດ​ໜ້າ​ທີ່​ຢ່າງ​ເດັດ ຂາດ​ຕໍ່​ຜູ້​ລະ​ເມີດ​ລະບຽບ​ຈາລະ​ຈອນ ເພື່ອ​ດັດນິ​ໄສ​ຜູ້​ບໍ່ເຄົາລົບ ນັບຖືລະບຽບຈາລະຈອນ ແລະ ຄວາມ​ເປັນ​ລະບຽບ​ຮຽບຮ້ອຍ​ຂອງ​ສັງຄົມ, ແຕ່ການໃຊ້​ມາດ​ຕະການ​ດັ່ງກ່າວມາຮອດ ປັດຈຸບັນ ກໍ​ເລີ່​ມມີ​ສຽງ​ຈົ່ມ​ວ່າ​ຈາກ​ສັງຄົມ​ສະທ້ອນ​ອອກ​ມາ​ທາງ​ສື່​ອອນ​ລາຍ​ຫລາຍ​ສົມຄວນ ​ເນື່ອງ​ຈາກ​ເຫັນ​ວ່າການ​ປະຕິບັດ​ມາດ​ຕະການ​ດັ່ງກ່າວ​ມີ​ລັກສະນະ​ບໍ່​ສະ​ເໝີ​ພາບ​ກັນ ​​ໂດຍ​ເຈົ້າໜ້າ​ທີ່​ ລົງປະຕິບັດໜ້າທີ່ນັ້ນຈະເລືອກ ລ໋ອກ​ແຕ່​ລົດ​ປ້າຍ​ສີ​ເຫລືອງ (ສ່ວນ​ຕົວ) ຫລື ປ້າຍ​ຂາວ (ວິ​ສາ​ຫະກິດ), ສ່ວນ​ປ້າຍ​ຟ້າ (ລົດ​ລັດ) ແມ່ນ​ບໍ່​ລ໋ອກ ຈຶ່ງ​ເກີດ​ຄຳ​ຖາມ​ຈາກ​ສັງຄົມ​ທັນທີ​ວ່າ: ​ເປັນ​ຫຍັງ ເຈົ້າໜ້າ​ທີ່​ຈຶ່ງ​ບໍ່​ລ໋ອກລົດ​ປ້າຍ​ຟ້າທັງ​ທີ່​ຈອດ​ໃນ​ບ່ອນ​ທີ່​ຜິດ​ລະບຽບ​ຄື​ກັນ. ສະນັ້ນ ຕໍ່​ບັນຫາ​ດັ່ງກ່າວ​ສັງຄົມ​ຈຶ່ງ​ຂໍ​ໃຫ້​ເຈົ້າໜ້າ​ທີ່​ຄວນ​​ປະຕິບັດໜ້າທີ່ຂອງຕົນ ໃຫ້ຖືກຕ້ອງຕາມລະບຽບ ແລະ ມາດຕະການໄດ້ຖືກຕ້ອງຈຶ່ງຈະເຮັດໃຫ້ສັງຄົມມີຄວາມເປັນລະບຽບຮຽບຮ້ອຍດີຂຶ້ນ.

No comments:

Post a Comment