ພາຍຫລັງ, ເຈົ້າໜ້າທີ່ຕຳ ຫລວດໄດ້ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດມາດຕະການລ໋ອກຕີນລົດໃຫຍ່ຢູ່ຕາມເສັ້ນທາງຕ່າງໆທີ່ເປັນເຂດຫ້າມຈອດໃນຕົວເມືອງນະຄອນຫຼວງ
ວຽງຈັນ ກໍປາກົດວ່າສະພາບການຈອດລົດຊະຊາຍໄດ້ຫລຸດ ຜ່ອນລົງ ແລະ ຄວາມແອອັດຂອງການສັນຈອນມີຄວາມຄ່ອງຕົວດີຂຶ້ນໂດຍພື້ນຖານ
ເຊິ່ງມາດຕະການດັ່ງກ່າວເປັນຜົນສຳເລັດໜຶ່ງຂອງເຈົ້າໜ້າທີ່ຕຳຫລວດໃນການປະຕິບັດໜ້າທີ່ຢ່າງເດັດ
ຂາດຕໍ່ຜູ້ລະເມີດລະບຽບຈາລະຈອນ ເພື່ອດັດນິໄສຜູ້ບໍ່ເຄົາລົບ ນັບຖືລະບຽບຈາລະຈອນ
ແລະ ຄວາມເປັນລະບຽບຮຽບຮ້ອຍຂອງສັງຄົມ, ແຕ່ການໃຊ້ມາດຕະການດັ່ງກ່າວມາຮອດ ປັດຈຸບັນ
ກໍເລີ່ມມີສຽງຈົ່ມວ່າຈາກສັງຄົມສະທ້ອນອອກມາທາງສື່ອອນລາຍຫລາຍສົມຄວນ ເນື່ອງຈາກເຫັນວ່າການປະຕິບັດມາດຕະການດັ່ງກ່າວມີລັກສະນະບໍ່ສະເໝີພາບກັນ
ໂດຍເຈົ້າໜ້າທີ່ ລົງປະຕິບັດໜ້າທີ່ນັ້ນຈະເລືອກ ລ໋ອກແຕ່ລົດປ້າຍສີເຫລືອງ (ສ່ວນຕົວ)
ຫລື ປ້າຍຂາວ (ວິສາຫະກິດ), ສ່ວນປ້າຍຟ້າ (ລົດລັດ) ແມ່ນບໍ່ລ໋ອກ ຈຶ່ງເກີດຄຳຖາມຈາກສັງຄົມທັນທີວ່າ:
ເປັນຫຍັງ ເຈົ້າໜ້າທີ່ຈຶ່ງບໍ່ລ໋ອກລົດປ້າຍຟ້າທັງທີ່ຈອດໃນບ່ອນທີ່ຜິດລະບຽບຄືກັນ.
ສະນັ້ນ ຕໍ່ບັນຫາດັ່ງກ່າວສັງຄົມຈຶ່ງຂໍໃຫ້ເຈົ້າໜ້າທີ່ຄວນປະຕິບັດໜ້າທີ່ຂອງຕົນ
ໃຫ້ຖືກຕ້ອງຕາມລະບຽບ ແລະ ມາດຕະການໄດ້ຖືກຕ້ອງຈຶ່ງຈະເຮັດໃຫ້ສັງຄົມມີຄວາມເປັນລະບຽບຮຽບຮ້ອຍດີຂຶ້ນ.
No comments:
Post a Comment