ກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງໃຫ້ຮູ້ວ່າ:
ເຖິງວ່າໃນໄລຍະຜ່ານມາ, ຂະແໜງການ ຂອງຕົນໄດ້ເອົາໃຈໃສ່ປະຕິບັດ ໜ້າທີ່ຕາມຄວາມຮັບຜິດຊອບຢ່າງຫ້າວ ຫັນ,
ອັນໄດ້ເຮັດໃຫ້ພື້ນ ຖານການຄົມມະນາຄົມພາຍໃນປະເທດມີຄວາມສະດວກເປັນກ້າວໆມາ.
ແຕ່ເມື່ອທຽບໃສ່ກັບຄວາມຮຽກຮ້ອງຕ້ອງການຕົວຈິງໃນໄລຍະໃໝ່ທີ່ມີການເຊື່ອມໂຍງກັບພາກພື້ນ
ແລະ ສາກົນແລ້ວເຫັນວ່າ ຂະແໜງຂອງຕົນຍັງມີຫລາຍຂອດເປັນສິ່ງທ້າທາຍໃຫຍ່ຫລວງ,
ໂດຍສະເພາະສະພາບເສັ້ນທາງຫລວງທີ່ເປັນແລວທາງເສດຖະກິດ ແລະ ອານຸ ພາກພື້ນເຖິງວ່າໄດ້ລົງທຶນຫຼາຍ,
ແຕ່ມາດຕະຖານ ແລະ ຄວາມສາ ມາດຮັບນ້ຳໜັກຍັງບໍ່ເທົ່າທຽມ ອາຊຽນເປັນຕົ້ນ: ບັນດາເສັ້ນ
ທາງຢູ່ພາກເໜືອຍັງບໍ່ມີຄວາມ ໝັ້ນທ່ຽງ ແລະ ຮັບປະກັນຕໍ່ໄພທຳມະຊາດ, ຕາມແຄມຝັ່ງແມ່ນ້ຳກໍສືບຕໍ່ເຈື່ອນຢ່າງ ໜັກໜ່ວງ,
ສະພາບການພັດທະນາຕົວ ເມືອງ, ການປຸກສ້າງ, ເຂດສະ ຫງວນທາງຫລວງ, ຄວາມແອອັດຂອງການຈໍລະຈອນໃນຕົວເມືອງໃຫຍ່ລວມເຖິງສະພາບການເພີ່ມຂຶ້ນຂອງອຸປະຕິເຫດຕາມທ້ອງຖະໜົນຍັງບໍ່ສາມາດແກ້ໄຂໃຫ້ຫລຸດໜ້ອຍລົງໄດ້.
ສຳລັບດ້ານການຂົນສົ່ງກໍມີອຸປະສັກບໍ່ໜ້ອຍເປັນຕົ້ນແມ່ນບັນ
ດາລະບຽບການຕ່າງໆຍັງບໍ່ເໝາະສົມສອດຄ່ອງ, ການພັດ ທະນາລະບົບການຂົນສົ່ງບໍ່ທັນໄປຄຽງຄູ່ກັບການຜະລິດຢ່າງກົມກຽວ
ແລະ ບໍ່ສາມາດແຂ່ງ ຂັນກັບປະເທດໃກ້ຄຽງໄດ້, ຍ້ອນຕົ້ນທຶນການຂົນສົ່ງຂອງພວກເຮົາຍັງມີມູນຄ່າສູງ,
ພາຫະນະເກົ່າແກ່, ຜູ້ປະກອບການສ່ວນຫລາຍແມ່ນທຸລະກິດຂະໜາດ ນ້ອຍ, ນ້ຳມັນກໍ່ມີລາຄາສູງກວ່າບັນດາປະເທດໃກ້ຄຽງທີ່ນຳໃຊ້ພະລັງງານອື່ນທີ່ຖືກກວ່າ,
ຜູ້ຂັບລົດຂົນສົ່ງມາດຕະຖານບໍ່ສູງ ແລະ ລະບຽບວິໄນບໍ່ດີ, ຂະນະທີ່ການກວດກາຂອງເຈົ້າໜ້າທີ່ຕຳ
ຫລວດຈະລາຈອນກໍມີຫລາຍຂັ້ນ ຫລາຍຂອດເຊິ່ງທັງໝົດ ທີ່ກ່າວມານັ້ນ, ພວມເປັນສິ່ງທ້າທາຍ
ຕໍ່ການພັດທະນາເສດຖະກິດ ແລະ ເປັນອຸປະສັກໃຫ້ແກ່ການຫັນເປັນອຸດສາຫະກຳທັນສະໄໝ
ຂອງປະເທດເຮົາໃນຕໍ່ໜ້າ.
No comments:
Post a Comment