Ad

Ad

11 August 2014

ເຮັດແນວໃດການກໍ່ສ້າງເສັ້ນທາງຈຶ່ງຈະໄດ້ມາດຕະຖານ



    ດັ່ງທີ່ພວກເຮົາຮູ້ນຳກັນແລ້ວວ່າປັດຈຸບັນປະເທດເຮົາກຳລັງສຸມໃສ່ການພັດທະ ນາພື້ນຖານໂຄງລ່າງໂດຍສະເພາະແມ່ນຖະໜົນຫົນທາງ, ຊຶ່ງເສັ້ນທາງໃຫ້ມີຄວາມ ສະດວກສະບາຍໃນການໄປ-ມາຫາ​ສູ່  ແລະ ການຂົນສົ່ງ ສິນຄ້າຕ່າງໆຈາກພາຍ ໃນສູ່ພາຍນອກ ແລະ ຈາກພາຍນອກສູ່ ພາຍໃນ, ແຕ່ຂະນະ​ດຽວ​ກັນມີບາງເສັ້ນ ທາງຖືກສ້າງຂຶ້ນ ແລະ ເປີດນຳໃຊ້ບໍ່ເຖິງປີກໍເປ່ເພ ຍ້ອນ​ການ​ກໍ່ສ້າງ​ບໍ່​ໄດ້​ມາດ​ຕະ ຖານ ແລະ ມີ​ບາງ​​ເສັ້ນທາງ​ກໍ່​ເກົ່າ​ແກ່​ຊຸດ​ໂຊມ​ລົງ​ຫຼາຍ​ແຕ່​ບໍ່​ໄດ້​ຮັບ​ການ​ປົວ​ແປງ, ຍົກ​ລະດັບ, ເຮັດ ໃຫ້ລັດຖະບານຕ້ອງສູນ​​ເສຍງົບ ປະມານເປັນຈຳນວນມະຫາ ສານ​ຄື: ສະເພາະໃນສົກປີ 2013- 2014 ນີ້, ລັດຖະບານ ຕ້ອງໃຊ້ງົບປະມານເຖິງ 283 ຕື້ກີບເພື່ອປັບ ປຸງປົວແປງເສັ້ນທາງທີ່ເປ່ເພເຫຼົ່ານັ້ນ, ແຕ່ງົບປະມານດັ່ງກ່າວກໍສາ
ມາດສ້ອມແປງເສັ້ນທາງ​ເປ່​ເພ​ດັ່ງກ່າວໄດ້ພຽງ 59% ຂອງແຜນການເທົ່ານັ້ນ, ຖືວ່າລັດຖະບານຍັງຈະຕ້ອງໃຊ້ງົບປະມານ ອີກ ເປັນຈຳນວນຫຼາຍເພື່ອ​ໃຊ້​ເຂົ້າ​ໃນ​ວຽກ​ງານນີ້, ສະນັ້ນ ເຫັນ ວ່າມັນເຖິງເວລາແລ້ວທີ່​ພວກ​ເຮົາ​ຈະ​ຕ້ອງ​ມີ​ມາດ​ຕະການ​ເຂັ້ມ​ງວດ​ໃນ​ການກວດ​ມາດຕະຖານ​ການກໍ່ສ້າງ​ເສັ້ນທາງ​ໃຫ້​ດີ​ຂຶ້ນ,​ໂດຍ​ສະ​ເພາະ​ເລັ່ງ​ໃສ່​ກວດກາການກໍ່ສ້າງເສັ້ນທາງແຕ່ລະຂັ້ນຕອນ
ຢ່າງສະອຽດ, ພ້ອມທັງມີມາດຕະການຕໍ່ຜູ້ຮັບເໝົາກໍ່ສ້າງທີ່ບໍ່ໄດ້ມາດຕະຖານ, ເພື່ອເຮັດແນວໃດໃຫ້ການກໍ່ສາງເສັ້ນທາງໃນ ປະເທດເຮົາມີມາດຕະຖານ ທຽບເທົ່າກັບພາກພື້ນ ແລະ ເປັນປະເທດທີ່ມີຄວາມຈະເລີນສີວິໄລທາງດ້ານພື້ນຖານໂຄງລ່າງ. ປັດຈຸບັນເສັ້ນທາງຫຼາຍສາຍໃນນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນໄດ້ເປ່ເພຢ່າງໜັກສ້າງຄວາມຫຍຸ້ງຍາກໃຫ້ການສັ້ນຈອນໄປມາຈົມເກີດ ຫ່າງສຽງຈາກວ່າຈາກປະຊາຊົນເພື່ອຢາກຂໍຮ້ອງໃຫ້ພາກ ສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງເລັ່ງສ້ອມແປງໂດຍສະເພາະແມ່ນ: ເສັ້ນທາງດົງ ໂດກ-ໜອງບຶກ, ໜອງແຕ່ງ-ສີໄຄ ແລະ ເສັ້ນທາງອື່ນໆອີກ​ເພື່ອ​ບໍ່​ໃຫ້​ມັນ​ເປ່​ເພ​ໄປ​ຫຼາຍ​ກວ່າ​ນີ້.

1 comment:

  1. ເຈົ້າໜ້າທີ່ທີ່ໄປກວດການດຳເນີນການກໍ່ສ້າງ ຕ້ອງມີຈັນຍາບັນ! ເວົ້າຄວາມໝົດ ຍັງຮັບແຕ່ຊອງຂາວຕອນໄປກວດວຽກ ກໍ່ຈະບໍ່ມີວັນທີ່ຈະໄດ້ເສັ້ນທາງທີ່ມີຄຸນນະພາບ ມາດຕະຖານ. ຢາກໃຫ້ພະນັກງານທີປກວດການກໍ່ສ້າງ ປະຕິບັດໜ້າທີ່ຂອງຕົນໃຫ້ຫຼ້ອນໜ້າທີ່ຕາມຫຼັກວິຊາການ ຢ່າງເຄັ່ງຄັດ!

    ReplyDelete