ລັດຖະບານໄດ້ຊີ້ນໍາໃຫ້ພາກສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງສືບຕໍ່ລົງເລິກກວດກາ
ແລະ ແກ້ໄຂລົດນຳເຂົ້າບໍ່ຖືກຕ້ອງໃນທົ່ວປະເທດທີ່ກວດພົບເບື້ອງຕົ້ນມີຫລາຍກວ່າ 5 ພັນຄັນໃຫ້ສຳເລັດ.
ສໍາລັບລົດທີ່ລັກ ລອບນຳເຂົ້າຈາກປະເທດໃກ້ຄຽງທີ່ຜິດກົດໝາຍຖ້າກວດເຫັນແມ່ນໃຫ້ຢຶດ ແລະ
ປະຕິບັດຕາມລະບຽບກົດໝາຍເຂັ້ມງວດ, ພ້ອມທັງສົ່ງກັບຄືນປະເທດດັ່ງກ່າວໂດຍມີການມອບ-ຮັບເປັນທາງການ.
ສຳລັບການນຳເຂົ້າລົດທີ່ມີການປອມແປງເອກະສານແມ່ນໃຫ້ຢຶດເປັນຂອງລັດ ແລະ ໃຫ້ດຳເນີນມາດຕະ ການຕໍ່ຜູ້ກະທຳຜິດຕາມລະບຽບກົດໝາຍຢ່າງເຂັ້ມງວດ, ຖ້າບໍລິສັດໃດກະທຳຜິດກໍໃຫ້ຖອນໃບທະ ບຽນວິສາຫະກິດຂອງບໍລິສັດ
ດັ່ງກ່າວ, ພ້ອມທັງມອບໃຫ້ກະຊວງການເງິນຕັ້ງໜ່ວຍງານກວດກາ ແລະ
ເກັບກູ້ລົດນໍາເຂົ້າດັ່ງກ່າວ, ສ່ວນລົດທີ່ນຳເຂົ້າບໍ່ຖືກຕ້ອງຢູ່ບັນດາທ້ອງຖິ່ນແມ່ນໃຫ້ປະຕິບັດຕາມມາດຕະການແກ້ໄຂທີ່ໄດ້ລະບຸໄວ້ໃນແຈ້ງການຂອງຫ້ອງວ່າການສຳນັກງານນາຍົກລັດຖະມົນຕີສະ
ບັບເລກທີ 1943/ຫສນຍ.ກສສ,
ລົງວັນທີ 8 ທັນວາ 2016 ຊຶ່ງລະບຸວ່າ:
ເພື່ອຮັບປະກັນການແກ້ໄຂບັນຫາດັ່ງກ່າວໃຫ້ຂາດຕົວ, ບໍ່ໃຫ້ມີຊ່ອງຫວ່າງ ແລະ ຖືກຕ້ອງຕາມລະບຽບກົດໝາຍ, ພາຫະນະປະເພດໃດທີ່ຄະນະກຳມະການຂັ້ນແຂວງໄດ້ຂຶ້ນບັນຊີຕີລາຄາແລ້ວກ່ອນວັນທີ 31
ທັນວາ 2015 ແມ່ນໃຫ້ປະຕິບັດຕາມລາຄາກາງທີ່ກຳນົດໃນຂໍ້ຕົກລົງສະບັບເລກທີ 2320/ກງ, ລົງວັນທີ 22 ທັນວາ 2003 ຂອງກະຊວງການເງິນ, ສ່ວນພາຫະນະປະເພດໃດທີ່ແຈ້ງຫລັງວັນທີ 31 ທັນວາ 2015
ແມ່ນໃຫ້ປະຕິບັດຕາມລາຄາຊື້-ຂາຍຕົວຈິງ ແລະ ໃຫ້ນຳໃຊ້ມາດຕະການປັບໄໝຕາມລະບຽບກົດໝາຍ, ຖ້າເຈົ້າຂອງພາຫະນະບໍ່ຍິນຍອມແມ່ນໃຫ້ດຳເນີນການຮິບມາເປັນຂອງລັດຕາມລະບຽບກົດໝາຍກໍານົດ.
ສຳລັບລົດນຳເຂົ້າເພື່ອສົ່ງອອກໄປປະເທດທີ 3 ຢູ່ດ່ານພາສີສາກົນຂົວມິດຕະພາບ 1
ຈຳນວນ 1.947 ຄັນ,
ໃນນີ້ມີລົດນຳເຂົ້າກາຍກຳນົດ 4 ເດືອນຈຳນວນ 435
ຄັນແມ່ນໃຫ້ເຊີນບໍລິສັດມາກ່າວເຕືອນ ແລະ ກຳນົດເວລາປະຕິບັດຕື່ມ, ຖ້າບໍ່ສາມາດປະຕິບັດໄດ້ໃຫ້ຢຶດເປັນຂອງລັດ, ສ່ວນທີ່ຍັງເຫລືອຖ້າບໍ່ນຳອອກໄປຕາມກຳນົດເວລາກໍໃຫ້ຢຶດເປັນຂອງລັດ, ພ້ອມນັ້ນກໍໃຫ້ດຳເນີນການກວດກາຄືນຄັກແນ່ກ່ຽວກັບຈຸດປະສົງ ແລະ
ເປົ້າໝາຍໃນການນຳເຂົ້າລົດເພື່ອສົ່ງຕໍ່ໄປປະເທດທີ 3 ແລະ
ເຊີນຜູ້ປະກອບການສອບຖາມຢ່າງລະອຽດ, ໃຫ້ກະຊວງໂຍທາທິການ
ແລະ ຂົນສົ່ງ,
ກະຊວງປ້ອງກັນປະເທດ ແລະ
ກະຊວງປ້ອງກັນຄວາມສະຫງົບກວດກາຄືນສະພາບການອອກປ້າຍລົດບໍ່ຖືກຕ້ອງໃຫ້ບັນດາເປົ້າໝາຍຕ່າງໆທີ່ຂະແໜງການຕົນຮັບຜິດຊອບໃນໄລຍະຜ່ານມາ
ເພື່ອລາຍງານລັດຖະບານ. ພ້ອມນັ້ນ ກໍໃຫ້ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ
ກວດກາຄືນບັນດານິຕິກຳໃນການຄຸ້ມຄອງປ້າຍ ແລະ ອອກທະບຽນລົດເພື່ອປັບປຸງໃຫ້ຮັດກຸມ ແລະ ຖືກຕ້ອງຕາມລະບຽບກົດໝາຍ, ໃຫ້ມີມາດຕະການດ້ານວິໄນເຂັ້ມງວດຕໍ່ບໍລິສັດທີ່ກະທໍາຜິດ ແລະ
ພະນັກງານທີ່ສົມຮູ້ຮ່ວມຄິດໃນການນຳເຂົ້າລົດບໍ່ຖືກຕ້ອງຢ່າງເຄັ່ງຄັດ.
No comments:
Post a Comment