ໃນເດືອນທັນວາ 2015 ໄດ້ມີການວາງສີລາລືກ ລະຫວ່າງທ່ານ ບຸນຈັນ ສິນທະວົງ
ລັດຖະມົນຕີ
ກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງລາວ ແລະ ທ່ານ ອິຊິອິ ເຄອິຈິ
ລັດຖະມົນຕີກະຊວງທີ່ດິນ,
ພື້ນຖານໂຄງລ່າງ, ຂົນສົ່ງ ແລະ
ທ່ອງທ່ຽວຍີ່ປຸ່ນ ແລະ ການກໍ່ສ້າງຂອງໂຄງການໄດ້ຖືກລິເລີ່ມຫລັງພິທີດັ່ງ ກ່າວ ແລະ
ຈະໃຫ້ສຳເລັດໃນຕົ້ນປີ 2018. ປັດຈຸບັນ ໂຄງການດັ່ງກ່າວແມ່ນດຳເນີນມາເປັນເວລາ 1 ປີ ແລະ
ມີຄວາມກ້າວໜ້າຂຶ້ນເລື້ອຍໆ.
ໃນເດືອນທັນວາ 2016,
ເບື້ອງຕາເວັນຕົກຂອງສະໜາມບິນສາກົນໄດ້ມີການເທພື້ນ-ເສົາ ແລະ
ອື່ນໆຂຶ້ນ ແລະ ເບື້ອງຕາເວັນອອກ ແລະ ສະໜາມບິນພາຍໃນນັ້ນ ໄດ້ມີການກໍ່ສ້າງເສົາເຂັມທີ່ຮອງຮັບອາຄານຂຶ້ນ.
ນອກຈາກນີ້ ແມ່ນມີແຜນຈະເປີດນຳໃຊ້ເບື້ອງຕາເວັນຕົກອາຄານເຊື່ອມຕໍ່ເຮືອບິນໃນເດືອນສິງຫາ
2017, ສ່ວນເບື້ອງຕາເວັນອອກຂອງສະໜາມບິນນີ້
ແມ່ນຈະເປີດໃຊ້ໃນເດືອນທັນວາ 2017 ເຊັ່ນກັນ.
ເຕັກໂນໂລຊີທີ່ມີຄຸນນະພາບສູງຂອງຍີ່ປຸ່ນນີ້ ໄດ້ສະໜອງພື້ນຖານເຕັກໂນໂລຊີໃຫ້ແກ່ໂຄງການດັ່ງກ່າວ
ເນື່ອງຈາກໂຄງການນີ້ແມ່ນຮຽກຮ້ອງເຖິງຄຸນນະພາບສູງ ເພື່ອຕອບສະໜອງຄວາມຕ້ອງ
ການການບິນທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນໃນແຕ່ລະປີ ກໍຄືຄວາມຕ້ອງການພັດທະນາລະດັບການບໍລິການ, ການຮັບມືກັບໄພພິບັດທຳມະຊາດ ແລະ ອຳນວຍຄວາມສະດວກອື່ນໆທີ່ເໝາະສົມ
ໂດຍສະເພາະການກໍ່ສ້າງລະບົບທໍ່ນ້ຳເປື້ອນທີ່ບຳບັດສິ່ງເສດເຫລືອທີ່ຖືກສົ່ງອອກມາຈາກອາຄານຜູ້ໂດຍສານນີ້
ແມ່ນນຳໃຊ້ລະບົບຊ່ອງກອງນ້ຳດ້ວຍແຮງລົມອົກຊີແຊນ ເພື່ອຄວບຄຸມການໄຫລວຽນຂອງນ້ຳ (Moving-bed
Circulation System) ມີຄວາມສາມາດໃນການບຳບັດນ້ຳເປື້ອນໄດ້ເຖິງ 7
ເທົ່າ ເມື່ອທຽບໃສ່ລະບົບບຳບັດນ້ຳທຳມະຊາດ ຖືວ່າເປັນເຕັກໂນໂລຊີທີ່ສູງຂອງບໍລິສັດຍີ່ປຸ່ນທີ່ນຳໃຊ້ເປັນເທື່ອທຳອິດໃນປະເທດລາວ.
ໂຄງການຂະຫຍາຍພື້ນຖານໂຄງລ່າງນີ້ໄດ້ຖືກປະກາດຂຶ້ນຢູ່ກອງປະຊຸມສຸດຍອດຜູ້ນຳ G7 ທີ່ເຂດອິເສະ-ຊິມະ ໃນປີ 2016 ທີ່ປະເທດຍີ່ປຸ່ນ.
ໂຄງການນີ້ເປັນການສ້າງແຜນການລິເລີ່ມດັ່ງກ່າວໃຫ້ເປັນຮູບປະທຳທີ່ສະໜາມບິນສາກົນວຽງຈັນ
ອັນເປັນໂສມໜ້າຂອງນະຄອນຫລວງວຽງຈັນ ກໍຄືປະເທດລາວ. ນອກຈາກນີ້ ໃນກອງປະຊຸມສຸດຍອດ ASEAN
ໃນປີ 2016, ທ່ານນາຍົກ ອາເບະ ແລະ
ທ່ານນາຍົກ ທອງລຸນ ສີສຸລິດ ໄດ້ປະກາດແຜນຮ່ວມມື ເພື່ອການພັດທະນາ ລາວ-ຍີ່ປຸ່ນ ຮ່ວມກັນ
ເຊິ່ງເປັນແຜນທີ່ແນໃສ່ຫລຸດພົ້ນອອກຈາກສະຖານະດ້ອຍພັດທະນາຂອງປະເທດລາວ, ທັງຍັງແມ່ນການຮ່ວມມືສຳຄັນຂອງຍີ່ປຸ່ນ
ເພື່ອຊ່ວຍໃຫ້ປະເທດລາວບັນລຸການພັດທະນາທີ່ຕັ້ງໄວ້.
No comments:
Post a Comment