ກອງປະຊຸມດັ່ງກ່າວໄຂຂຶ້ນໃນວັນທີ 7 ມັງກອນນີ້,ໂດຍການເປັນປະທານຂອງສະຫາຍ
ບຸນຈັນ ສີນທະວົງ ເລຂາຄະນະພັກ, ລັດຖະມົນຕີວ່າການກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ,
ມີບັນດາຄະນະພັກກະຊວງ, ຜູ້ຕາງໜ້າຈາກຈັດ ຕັ້ງສູນກາງພັກ, ກວດກາສູນກາງ, ຄະນະໂຄສະນາອົບຮົມ
ແລະ ຄະນະພັກ ແລະ ໜ່ວຍຮາກຖານອ້ອມຂ້າງກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງເຂົ້າຮ່ວມຢ່າງພ້ອມພຽງ.
ສະຫາຍເລຂາຄະນະພັກລັດຖະມົນຕີວ່າການກະຊວງໂຍທາທິການ
ແລະ ຂົນສົ່ງ ກ່າວເປີດກອງປະຊຸມວ່າ: ກອງປະຊຸມເທື່ອນີ້,ພວກເຮົາຈະໄດ້ພ້ອມກັນຕີລາຄາຄືນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດມະຕິກອງປະຊຸມສາມັນຄົບຄະນະຄັ້ງທີ
11 ສະໄໝທີ III,ພ້ອມທັງພິຈາລະນາບັນຫາສຳຄັນຕ່າງໆ ເພື່ອສືບຕໍ່ນຳເອົາເນື້ອໃນຈິດໃຈຂອງມະຕິ
8 ສະໄໝທີ IX ກໍຄືມະຕິກອງປະຊຸມໃຫຍ່ຄັ້ງທີ IX ຂອງພັກ,ມະຕິກອງປະຊຸມໃຫຍ່ຄັ້ງທີ
III ຂອງອົງຄະນະພັກກະຊວງໄປຈັດຕັ້ງຜັນຂະຫຍາຍເຂົ້າໃນວຽກງານຕົວຈິງຂອງຂະແໜງໂຍທາທິການ
ແລະ ຂົນສົ່ງໃຫ້ປະກົດຜົນເປັນຈິງ,ນອກຈາກ
ນີ້,ກອງປະຊຸມຈະໄດ້ພິຈາລະນາຮັບຮອງເອົາບັນຫາສຳຄັນຄື:ບົດສະຫລຸບການເຄື່ອນໄຫວນຳພາຮອບດ້ານຂອງຄະນະພັກກະຊວງໃນ
3 ເດືອນທ້າຍປີ ແລະ ທິດທາງສາມເດືອນຕໍ່ໜ້າປີ 2015,ບົດສະຫລຸບການເຄື່ອນໄຫວວຽກງານຄະນະປະຈຳພັກກະຊວງ
ແລະ ບົດສະຫລຸບການເຄື່ອນໄຫວວຽກງານຂອງຄະນະກວດກາພັກກະຊວງ.
ສະຫາຍ ລັດຕະນະມະນີ ຄູນນີວົງ ຄະນະພັກກະຊວງ
ປະທານກວດກາ,ລັດຖະມົນຕີຊ່ວຍວ່າການກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ ໄດ້ຂື້ນລາຍງານການເຄື່ອນໄຫວນຳພາຂອງຄະນະພັກກະຊວງໂຍທາທິການ
ແລະ ຂົນສົ່ງ ວ່າ: ໃນໄລຍະຜ່ານມາ,ບັນດາຄະນະພັກຮາກຖານໄດ້ເອົາໃຈສຶກສາອົບຮົມການເມືອງແນວຄິດໃຫ້ຖັນແຖວສະມາຊິກພັກ-ພະນັກງານໂດຍການໂຄສະນາປາຖະກາຖາບັນດາເອກະສານ
ແລະ ມູນເຊື້ອວັນປະຫວັດສາດຂອງຊາດຢ່າງເປັນປົກກະຕິ ເພື່ອແນໃສ່ເຮັດໃຫ້ມີຫລັກໝັ້ນການເມືອງໜັກແໜ້ນ,ມີຄວາມເປັນເອກກະພາບຕໍ່ແນວທາງນະໂຍບາຍຂອງພັກ,ເຄົາລົບລະບຽບກົດໝາຍຂອງລັດຢ່າງເຂັ້ມງວດ,ເພື່ອຕ້ານທຸກປະກົດການຫຍໍ້ທໍ້
ແລະ ກົນອຸບາຍທີ່ຫວັງມ້າງເພທຳລາຍຂອງພວກຄົນບໍ່ດີ.ດ້ານການນຳພາວຽກງານວິຊາສະເພາະແມ່ນໄດ້ຊີ້ນຳບັນດາໂຄງການກໍ່ສ້າງເສັ້ນທາງໃຫ້ຮັບປະກັນທາງດ້ານເຕັກນິກ,ຄຸນນະພາບ,ງົບປະມານຕາມແຜນການກຳນົດໄວ້,ສຳເລັດການປະມູນໂຄງການບູລະນະຮັກສາ
ທາງຫລວງປະຈຳສົກປີ 2014 - 2015,ສຳເລັດການຄົ້ນຄວ້າປັບປຸງລາຄາຫົວໜ່ວຍກໍ່ສ້າງທາງ,ໂຍທາທິການທາງນ້ຳເພື່ອກະກຽມລາຍງານກອງປະຊຸມລັດຖະບານໃນຕົ້ນປີນີ້,ເປີດນຳໃຊ້ຂົວຂ້າມນ້ຳຂອງດອນໂຂງ,
ຕິດຕາມຊຸກຍູ້ການກໍ່ສ້າງຂົວຕ່າງໆໃນຂອບເຂດທົ່ວປະເທດ ໂດຍສະເພາະໂຄງການກໍ່ສ້າງຂົວມິດຕະພາບລາວ-ມຽນ
ມາຢູ່ແຂວງຫລວງນ້ຳທາມາ, ຊຶ່ງມາຮອດປັດຈຸບັນມີຄວາມຄືບໜ້າປະມານ 97%,ນອກຈາກນີ້ກໍສຳເລັດການປັບປຸງຄືນແຜນຜັງເມືອງອານຸວົງ,
ແຂວງໄຊສົມບູນ, ສຳເລັດກວດກາພື້ນທີ່ ແລະ ສຳຫລວດອອກແບບໂຄງການກໍ່ສ້າງປ້ອງກັນຕາຝັ່ງເຈື່ອນເປັນຕົ້ນ
:ດອນສັງຄີ, ນະຄອນຫລວງວຽງຈັນ, ສ່ວນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດໂຄງການກໍ່ສ້າງທາງລົດໄຟເຊື່ອມຕໍ່ໄລຍະ
II ຄືບໜ້າປະມານ 70% ແລະ ວຽກງານອື່ນໆກໍມີຄວາມຄືບໜ້າດີເຊັ່ນກັນ.
ຄຽງຄູ່ກັບຜົນງານທີ່ຍາດມາໄດ້ຄືດັ່ງກ່າວນັ້ນ,ກໍເຫັນວ່າຍັງມີດ້ານອ່ອນຂໍ້ຄົງຄ້າງທີ່ຈະຕ້ອງໄດ້ສືບຕໍ່ແກ້ໄຂໃນຕໍໜ້າຄື:ການປະຕິບັດວິໄນແຜນການ
ແລະ ການຈັດບູລິມະສິດໂຄງການລົງທຶນແຕ່ລະສົກປີ,ການປະຕິບັດມາດຕະຖານເຕັກນິກກໍ່ສ້າງ
ແລະ ສ້ອມແປງຂົວທາງ,ການສ້າງແຫລ່ງລາຍຮັບເພີ່ມ ແລະ ການຈັດສັນງົບປະມານກອງທຶນບູລະນະຮັກສາທາງຫລວງ,
ການກຳນົດຫົວໜ່ວຍການກໍ່ສ້າງຂົວທາງ, ເຄຫາສະຖານ ແລະ ທາງນ້ຳ, ການຄຸ້ມຄອງຜັງເມືອງ
ແລະ ການປຸກສ້າງ, ການກວດກາ ແລະ ຄຸ້ມຄອງລົດບັນທຸກນ້ຳໜັກເກີນ, ການຄຸ້ມຄອງເຂດສະຫງວນທາງຫລວງ,
ການຄຸ້ມຄອງຂົນສົ່ງໂດຍສານ, ການຂື້ນທະບຽນພະາຫະນະ, ພິມໃບຂັບຂີ່ ແລະ ອື່ນໆ,
ເຊິ່ງບັນຫາດັ່ງກ່າວນັ້ນແມ່ນເກີດຈາກຄວາມຮັບຮູ້ຂອງສະມາຊິກພັກ, ພະນັກງານຈຳນວນບໍ່ທັນເຊື່ອມຊືມຢ່າງເລີກເຊິ່ງຕໍ່ແນວທາງນະໂຍບາຍຂອງພັກໃນເງື່ອນໄຂໃໝ່,
ກົນໄກເສດຖະກິດຕະຫລາດ ແລະ ເຊື່ອມໂຍງສາກົນ.
No comments:
Post a Comment