Ad

Ad

17 March 2014

ຂ່າວໃຫຍ່ດັງໄກ ( ຄໍລຳ ບັນຫາຈານແຍ່ )



ໂດຍ : ວິເສດ ສະແຫວງສຶກສາ
       ໃນໄລຍະນີ້, ໜຶ່ງໃນບັນດາ ຂ່າວກ່ຽວກັບເຫດການບ້ານ ເມືອງທີ່ຫລາຍຄົນໃຫ້ຄວາມສົນໃຈເປັນພິເສດກໍແມ່ນກ່ຽວ ກັບການປັບປຸງ ແລະ ສັບຊ້ອນພະນັກງານຢູ່ສູນກາງກໍຄືທ້ອງຖິ່ນ, ຫົວຂໍ້ການສົນທະນາໃນຫ້ອງການ, ໃນທີ່ຊຸມຊົນຄົນຂ້າງ ຖະໜົນ ຈົນຮອດສະພາບາຢ່ອງ ກໍບໍ່ ມົ້ມເລື່ອງການປັບປຸງສັບຊ້ອນພະ ນັກງານ. ໃຜຊິເປັນເຈົ້າເມືອງ ?, ໃຜຊິເປັນເຈົ້າແຂວງ ?, ການນຳ ຂອງກະຊວງໃຜຊິຢູ່, ໃຜຊິໄປໃສ. ຈານແຍ່ເຫັນວ່າຄວາມສົນໃຈດັ່ງ ກ່າວເປັນເລື່ອງຊອບທຳ ເປັນສິດຂອງທຸກຄົນ ຢາກຮູ້ຢາກເຫັນ ເພາະການສັບຊ້ອນຄົນ-ການປັບ ກົງຈັກການຈັດຕັ້ງນັ້ນມີຄວາມ ສຳຄັນຍິ່ງໃນການຕັດສິນບາດກ້າວເດີນ ຂອງສຳນັກງານອົງການ. ການປັບປຸງ, ການສັບຊ້ອນບຸກຄະລາກອນໃນກົງຈັກ ຂອງລັດນັ້ນ ເປັນເລື່ອງທຳມະດາສາມັນທີ່ຕ້ອງ ເຮັດຕໍ່ເນື່ອງ, ຍິ່ງ ຈັງຫວະການພັດທະນາເສດຖະ ກິດ-ສັງຄົມໄປໄວເທົ່າໃດ, ການ ປັບປຸງສັບຊ້ອນບຸກຄະລາກອນ ໃຫ້ສອດ ຄ່ອງກໍຍິ່ງຕ້ອງໄດ້ເຮັດຖີ່ ຂຶ້ນ ບໍ່ຊັ້ນກໍຈະຕາມສະພາບການ ບໍ່ທັນ. ການສັບຊ້ອນພະນັກງານ ໃນກົງຈັກຂັ້ນກົມຂອງກະຊວງ ຖະແຫລງຂ່າວ, ວັດທະນະທຳ ແລະ ທ່ອງທ່ຽວບໍ່ດົນມານີ້ ສ່ອງ ແສງໃຫ້ເຫັນເຖິງຄວາມພະຍາຍາມຢ່າງບໍ່ລົດລະຂອງລັດຖະ
ບານຂອງການນຳກະຊວງ ເພື່ອ ເພີ່ມທະວີປະສິດທິພາບຂອງວຽກ ງານ. ເມື່ອສຶກສາເບິ່ງຄວາມຮູ້ຄວາມສາມາດ, ປະສົບການ ແລະ ບົດຮຽນຂອງບຸກຄະລາ ກອນທີ່ໄດ້ຮັບໜ້າທີ່ຄວາມຮັບຜິດ ຊອບໃໝ່ແລ້ວ ຫລາຍດ້ານກໍຄົງ ເຫັນແບບດຽວກັບຈານ ແຍ່ວ່າ: ໄວ້ໃຈໄດ້ໃນຄວາມສາມາດ. ຖັດ ມາ, ໃນທ້ອງເດືອນມີນານີ້ເອງ, ພວກເຮົາກໍໄດ້ຮູ້ກັບບັນດາທ່ານ ລັດຖະມົນຕີ “ຈີກ ຊອງ” ອອກມາ ໃໝ່ໆຢູ່ກະຊວງແຜນການ ແລະ ການລົງທຶນ, ກະຊວງການເງິນ ແລະ ກະຊວງການຕ່າງປະເທດ ຜູ້ນຳໜ້າໃໝ່ ເກືອບທັງໝົດນີ້ ຫລາຍຄົນກໍຄົງພໍຮູ້ເບື້ອງໜ້າ ເບື້ອງຫລັງ ແລະ ຊີວິດສ່ວນຕົວ ຂອງພວກເພິ່ນ. ຕາມສັງເກດ, ການສົນທະນາ ກັນເລື່ອງການປັບປຸງສັບຊ້ອນບຸກຄະລາກອນນີ້ ຢາກມີລັກສະນະໄຟລາມປ່າ ຄືຈາກບັນຫານີ້ຕໍ່ໃສ່ບັນຫານັ້ນ, ຮູ້ວ່າໃຜເປັນໃຜ ແລ້ວຍັງບໍ່ພໍຍັງຕັ້ງຄຳຖາມວ່າຜູ້ນັ້ນຄືໄດ້ດີ, ຜູ້ນີ້ເດມີຜົນງານ, ແຕ່ກໍ “ແປດໆ” ຢູ່ບ່ອນເກົ່າແລ້ວກໍມັກກ້ຽວໃສ່ຊາຕາ+ ວາດສະ ໜາເລື່ອງມ້າມືດ-ມ້າ ແຈ້ງບໍ່ສຸດເປັນຈັກເທື່ອ. ຄືໄດ້ວ່າມາແລ້ວ, ທຸກຄົນມີສິດຢາກຮູ້ ຢາກເຫັນ, ແຕ່ຈານແຍ່ວ່າແນວ ໃດກໍບໍ່ ຄວນເລີຍເຖືອດ, ຢ່າສົນໃຈແຕ່ເລື່ອງສັ້ນເລື່ອງຫລືບ ຄວນ ເບິ່ງການສັບຊ້ອນຕິດພັນກັບ ຄວາມຮັບຜິດຊອບຕົວຈິງຂອງ ສ່ວນບຸກຄົນ ແລະ ສຳນັກງານອົງການ. ຈານແຍ່ວ່າມີວິທີໜຶ່ງທີ່ຈະຊ່ວຍໃຫ້ຄວາມສົນໃຈກ່ຽວກັບການປັບປຸງກົງຈັກໄປ ຕາມ ລວງທີ່ຄວນຈະເປັນນັ້ນ ກໍຄືພິ ເຜີຍແຜ່ຊີວະປະຫວັດຜົນງານ, ລະດັບການສຶກສາ, ພັນສາໃນການເຮັດວຽກຂອງບຸກຄະລາ ກອນການນຳໜ້າໃໝ່ ອາດຈະ ພິມ ຫລື ໂຄສະນາຜ່ານສື່ເປັນອັນ ສະເພາະ ຫລື ເພີ່ມລາຍລະອຽດໃນຂ່າວທີ່ກ່ຽວຂ້ອງໂດຍ ກົງ ໂລດ, ເວົ້າຫຍໍ້ໆສອງ-ສາມແຖວ ກໍໄດ້ ແລະ ດີທີ່ສຸດ ຄວນສຳພາດ ຄວາມຮູ້ສຶກ, ຄວາມຄິດເຫັນຂອງບຸກຄະລາກອນເປົ້າ ໝາຍ. ຈານ ແຍ່ວ່າດ້ານພິມຊີວະປະຫວັດ ສັ້ນໆນັ້ນ ຄົງບໍ່ເປັນການສິ້ນເປືອງຫຍັງ, ແຕ່ມັນພັດເປັນປະໂຫຍດຫລາຍສຳລັບ ຜູ້ສົນໃຈດີກວ່າຈະປ່ອຍໃຫ້ຄົນມີຄວາມເຫັນ ແບບຄາດເດົາເອົາເອງເປັນສ່ວນໃຫຍ່.

No comments:

Post a Comment