ປັດຈຸບັນ ຢູ່ນະຄອນຫລວງ ວຽງຈັນລົດທີ່ໄດ້ຂຶ້ນທະບຽນນຳກອງຄຸ້ມຄອງພາຫະນະມີປະມານ
6 ແສນກວ່າຄັນ, ໃນນັ້ນ 60% ແມ່ນລົດຈັກ ແລະ ສ່ວນທີ່ເຫລືອແມ່ນລົດປະເພດ
3 ຕີນຂຶ້ນໄປ ແລະ ຄາດວ່າຈຳນວນພາຫະນະປະເພດລົດໃຫຍ່ຈະເພີ່ມຂຶ້ນເລື້ອຍໆ ຍ້ອນນະໂຍບາຍຈ່າຍຜ່ອນລົດຂອງບໍລິສັດຂາຍລົດພວມແກ່ງແຍ້ງແຂ່ງຂັນກັນຫລາຍ.
ຈາກບັນຫາດັ່ງກ່າວຈຶ່ງເຮັດໃຫ້ ກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງຕ້ອງຫາທາງອອກໂດຍໄວເພື່ອແກ້ໄຂບັນຫາການສັນຈອນແອອັດໃນຕົວເມືອງ
ທັງໃນສະເພາະໜ້າ ແລະ ຍາວນານ ເຊິ່ງຈະມີການປັບປຸງປ່ຽນແປງການສັນຈອນໃນຫລາຍເສັ້ນທາງ
ເພື່ອລະບາຍການສັນຈອນໃຫ້ມີຄວາມຄ່ອງຕົວດີກວ່າເກົ່າ.
ທ່ານ ສົມນຶກ ເມກຕະກຸນ ຫົວ ໜ້າພະແນກຄຸ້ມຄອງການຈໍລະຈອນທາງບົກ
ກົມຂົວທາງ ກະ ຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ ກ່າວວ່າ: ເສັ້ນທາງທີ່ຈະຖືກປ່ຽນການສັນຈອນເປັນເລນດຽວມີເສັ້ນທາງໄກສອນ
ແຕ່ຄ້ອຍນ້ຳປະ ປາໂພນເຄັງຈົນຮອດສາມແຍກອານຸສາວະລີ (ຄ້ອງສັນຕິພາບ), ເສັ້ນທາງ
23 ສິງຫາ ແຕ່ສຳນັກ ງານທະນາຄານໂລກຈົນໄປຮອດສີ່ແຍກໄຟອຳນາດໜອງບອນ, ເສັ້ນທາງແຄມຂອງ
ແຕ່ທະນາ ຄານການຄ້າຕ່າງປະເທດລາວມະຫາຊົນຈົນຮອດສາມແຍກປາກປ່າສັກ, ສ່ວນ
ເສັ້ນທາງທີ່ຈະປ່ຽນມາແລ່ນໄດ້ສອງເລນມີເສັ້ນ
ທາງແຕ່ສາມແຍກສີຫອມຫາ 5 ແຍກໂອດ້ຽນ, ເສັ້ນທາງແຕ່ 5 ແຍກໂອດ້ຽນຫາສີ່ແຍກໂຮງຮຽນມັດທະຍົມສີໂຄດຕະບອງ
ເປັນຕົ້ນ ແລະ ເສັ້ນທາງໃນເຂດຫລັງຕະ ຫລາດເຊົ້າຊອງປິງມໍແມ່ນເສັ້ນ ທາງໜຶ່ງທີ່ມີຄວາມສັບສົນທີ່ສຸດ
ເນື່ອງຈາກໃນເຂດດັ່ງກ່າວມີສະ ຖານີລົດເມ, ມີຕະຫລາດ, ສຳນັກ ງານ ແລະ ສູນບໍລິການຕ່າງໆ
ແມ່ນຈະເອົາຖັງຢາງໄປກັ້ນກາງ ທາງແຕ່ໜ້າສະຖານີໂດຍສານຕະ ຫລາດເຊົ້າໄປຈົນຮອດໄຟອຳ
ນາດວັດທາດຝຸ່ນ ເພື່ອຫລຸດຜ່ອນບັນຫາການສັບສົນຂອງລົດໃນເສັ້ນທາງດັ່ງກ່າວ ໂດຍແຜນປັບ
ປຸງທັງໝົດນັ້ນແມ່ນຈະເລີ່ມລົງມືໄປແຕ່ດຽວນີ້ຈົນຮອດຕົ້ນປີ 2014 ໃຫ້ສຳເລັດ.
ຫລັງຈາກນັ້ນຈຶ່ງຈະໂຄສະ ນາປະຊາສຳພັນໃຫ້ສັງຄົມໄດ້ຮັບຮູ້ ເພື່ອໃຫ້ປະຕິບັດລະບຽບການຂັບຂີ່ໃຫ້ມີຄວາມເປັນລະ
ບຽບຮຽບຮ້ອຍ ແລະ ຫລຸດຜ່ອນອຸປະຕິເຫດ.
No comments:
Post a Comment