ກອງປະຊຸມວຽກງານໂຍທາທິການ ແລະ
ຂົນສົ່ງປະຈໍາປີ 2016 ທີ່ສໍາເລັດລົງເມື່ອບໍ່ດົນມານີ້ ໃຫ້ຮູ້ວ່າ: ຊຸມປີຜ່ານມາ,
ຂະແໜງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງໄດ້ສຸມທຸກກຳລັງແຮງເພື່ອສ້າງພື້ນຖານໂຄງລ່າງອຳນວຍຄວາມສະດວກໃຫ້ແກ່ການພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ
ແລະ ການເຊື່ອມຈອດກັບພາກພື້ນ ແລະ ສາກົນ, ໂດຍສະເພາະການພັດທະນາເສັ້ນທາງ
ແລະ ການຂົນສົ່ງທາງບົກໄດ້ຮັບຜົນສຳເລັດຫລາຍດ້ານຄື:
ປັດຈຸບັນທົ່ວປະເທດມີຈຳນວນເສັ້ນທາງຍາວ 51.597 ກິໂລແມັດ, ໃນນັ້ນທາງເບຕົງຍາວ
ຫລາຍກວ່າ
310 ກິໂລແມັດ, ທາງປູຢາງຂົວ 814 ກິໂລແມັດ, ປູຢາງ 2 ຊັ້ນ, 8.272 ກິໂລແມັດ, ທາງປູແຮ່ 19.361 ກິໂລແມັດ, ທາງປູດິນທຳມະຊາດ 22.838
ກິໂລແມັດ, ໂດຍ ລວມຖືວ່າທຸກບ້ານມີເສັ້ນທາງເຂົ້າເຖິງ, ແຕ່ທາງທີ່ສາມາດທຽວໄດ້ສອງລະດູກວມປະມານ 78%, ສຳລັບການພັດທະນາເສັ້ນທາງຫລວງແຫ່ງຊາດໃຫ້ເປັນທາງຫລວງອາຊຽນເພື່ອເຊື່ອມຈອດກັບບັນດາປະເທດໃກ້ຄຽງຕາມແລວເສດຖະ
ກິດໃນລະດັບພາກພື້ນ, ແລວເສດຖະກິດເໜືອ-ໃຕ້, ຕາເວັນອອກ-ຕາເວັນຕົກປະຕິບັດໄດ້ຫລາຍກວ່າ 2.200
ກິໂລແມັດລື່ນແຜນການເກືອບສອງເທົ່າ, ນອກ
ນີ້ໄດ້ສູ້ຊົນກໍ່ສ້າງເສັ້ນທາງຫລວງຂອງເມືອງ, ທາງຊົນນະ ບົດທີ່ເຊື່ອມໃສ່ເຂດຈຸດສຸມ
ແລະ ກຸ່ມບ້ານພັດທະນາໄດ້ຫລາຍສົມຄວນ, ນອກນັ້ນຍັງມີວຽກສ້ອມ ແປງສຸກເສີນທີ່ເກີດຂຶ້ນຊ່ວງລະດູຝົນໃນແຕ່ລະປີ,
ຊຶ່ງຕ້ອງໄດ້ໃຊ້ງົບປະມານເປັນຈຳນວນຫຼາຍ. ເວົ້າລວມແລ້ວເຫັນວ່າການພັດທະນາ
ແລະ ຂະຫຍາຍເສັ້ນທາງນັບທັງຕົວເມືອງ ແລະ ຊົນນະບົດແມ່ນມີການຂະຫຍາຍຕົວໄວສົມຄວນ,
ອັນໄດ້ເຮັດໃຫ້ການຄົມມະນາຄົມ-ຂົນສົ່ງ, ການໄປມາ
ຫາສູ່ຂອງປະຊາຊົນບັນດາເຜົ່າມີຄວາມສະດວກສະບາຍ ແລະ ປະກອບສ່ວນເຂົ້າໃນການພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມຂອງຊາດໃຫ້ນັບມື້ດີຂຶ້ນເທື່ອລະກ້າວ.
ແນວໃດກໍຕາມ, ສິ່ງທີ່ຍັງທ້າທາຍຕໍ່ການພັດທະນາເສັ້ນທາງຂອງລາວເຮົາແມ່ນດ້ານມາດຕະຖານຊຶ່ງຖືເປັນບັນຫາຕົ້ນຕໍທີ່ຈະຕ້ອງໄດ້ແກ້ໄຂໂດຍໄວ.
No comments:
Post a Comment